Czy podkasting może pomóc w biznesie? A może ma szansę wykreować twój biznes i przyciągnąć Ci klientów? Jak to wygląda w przypadku niewielkich, niekorporacyjnych projektów? No i jak to robi w praktyce? To najczęstsze pytania, które dostaję, gdy opowiadam czym jest podkasting. Postanowiłem zasypać nimi autorkę podkastu Po Nitce Ariadny, która opowiedziała mi o swoim podejściu do podkastingu, o pracy nad poszczególnymi odcinkami i o przełożeniu podkastu na jej działalność biznesową.
A konkretnie, odpowiedziała na pytania:
- czy podkasting ma szansę zaistnieć bez wsparcia innego medium, typu YT czy blog?
- czy warto zaczynać od podkastingu, jeśli nie masz już ugruntowanej pozycji w innym medium?
- czy podkast to biznes, wsparcie biznesu czy hobby?
- czy trzeba zaczynać z wypasionym mikrofonem i oprogramowaniem za miliony?
- jak wygląda jej studio nagraniowe?
- jak pracuje nad kolejnymi odcinkami?
- jak dociera do rozmówców?
- jak zacząć?
Jak zawsze, zapraszam do zadawania pytań. Na większość odpowiem w kolejnym odcinku!
Muzyka w tle: Off to Osaka by Kevin MacLeod, licensed under a Creative Commons Attribution License.