Z drobnym opóźnieniem, za które przepraszamy, dopięliśmy agendę jutrzejszego spotkania z okazji Międzynarodowego Dnia Podkastów. Konferencję zaczynamy jutro (sobota, 29 września) o godzinie 11:00. Godzinę wcześniej spotykamy się z osobami zapisanymi na warsztaty. A następnie:
Od 10 warsztat prawny, Piotr Kantorowski
11:00 rozpoczęcie
11:10
Marcin Beme, Audioteka „Audiobooki i podcasty, przyjaciele czy konkurenci”.
Anna Wacławik-Orpik, „10 typowych błędów w wywiadach (wykład interaktywny)”
około 12 przerwa integracyjna z udziałem babeczek i kawy
12:15
Paweł Sołtys , szef projektów audiowizualnych Bonnier Polska „Podcasty w wydawnictwach na przykładzie Pulsu Biznesu”.
Iryna Svitelska, PricewaterhouseCoopers (TBD) „Dlaczego podkasty nie nadają się do rozwoju biznesu i sprzedaży?”
Roch Kudła, TOK FM „Czy podkasty płatne mają sens – punkt widzenia TOK FM”.
13:15 networking, nagrania, zakupy w BBQ Bar (foodtruck przy wejściu)
13:45
Marek Jankowski ” Siedź w kącie, znajdą cię? Dlaczego polscy podkasterzy tak słabo się promują”
Igor Bielobradek, „Podkasty w komunikacji biznesowej. Doświadczenia Deloitte”
14.20
Michał Leksiński, Patronite „Jak zaplanowac skuteczną kampanie crowdfundingową dla podkastów”
Mikołaj Winkiel Brand 24, „Monitoring internetu jako narzędzie rozwoju podkastu”
Od 15 warsztat z pięknego mówienie z Małgorzatą Wojciechowską (dla zapisanych).
Spotkanie poprowadzą Agata Chmielewska i Łukasz Jachowicz.
Do zobaczenia!